چند توصیه برای انتخاب نرم افزار مطب

چند توصیه برای انتخاب نرم افزار مطب

استفاده از نرم افزار در مطب به پزشکان و پرسنل کادر درمان اجازه می دهد تا بیشتر زمان و انرژی خود را بر مراقبت از بیمار متمرکز کنند و وقت کمتری را برای ثبت اطلاعاتی مثل مشخصات بیمار، گزارش های مالی مرکز و یا مدیریت تجهیزات و لوازم مصرفی صرف کنند. فرآیند انتخاب نرم افزار مدیریت مطب امری مهم، زمانبر و به طور بالقوه گیج کننده است.


در ادامه به نکاتی که در انتخاب بهترین نرم افزار مطب به شما کمک می کند می پردازیم:

سهولت استفاده برای کاربران و پشتیبانی مناسب

یکی از مشکلاتی که در اثر استفاده از نرم افزار مطب ممکن است برای کار بران پیش آید کاربری سخت و دشوار است که ممکن است باعث دلسردی و رها کردن کار با نرم افزار مطب شود، در نتیجه کاربری آسان نرم افزار مطب یکی از ویژگی های مهم نرم افزار مدیریت مطب است که برای پرسنل کادر درمان بسیار مهم است و همچنین داشتن تیم پشتیبانی مناسب و دلسوز که در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکل کاربران بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و ایرادات خود را برطرف کنند.

اطمینان داشتن از سابقه و تخصص ارائه دهندگان نرم افزار

یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین نرم افزار مطب، تاثیر گذار است بررسی سابقه و تخصص ارائه دهندگان نرم افزار است برای بررسی سابقه شرکت های ارائه دهنده نرم افزار های مطب می توان از نظرات بقیه کاربران استفاده کرد.

ایمن بودن اطلاعات بیماران و گزارش های مالی مرکز

یکی از مهترین موضوعات در مطب ها و مراکز درمانی حفاظت از اطلاعات بیماران و امنیت گزارش های مالی است که در انتخاب نرم افزار مطب باید به این ویژگی توجه ویژه ای کرد که از انتشار اطلاعات بیماران و گزارش های مالی مرکز جلوگیری کرد.

سرعت پردازش بالا

یکی از ویژگی های یک نرم افزار مدیریت مطب و پکس ایده آل داشتن سرعت بالا برای کار با آن و بازیابی سوابق و اطلاعات است تا در وقتی که پزشکان و کادر درمان صرف ضبط و جستجوی اطلاعات بیماران می کنند صرفه جویی کند

تنوع در ارائه خدمات

داشتن چندین نوع نرم افزار و ارائه پکیج کامل خدمات توسط ارائه دهندگان نرم افزار مطب ویژگی است که باعث می شود شما تنها به یگ گروه سر و کار داشته باشید و برای اداره بخش متفاوت مطب به چندین شرکت و نرم افزار های گوناگون مثل پکس، حسابداری و ... نیازمند نباشید.

مطلوب بودن قیمت در برابر کیفیت

برخی ارائه دهنگان نرم افزار های پزشکی مثل نرم افزار پکس، نرم افزار مطب و ... فقط صرفا روی قیمت پایین خود مانور می دهند و ممکن است مدیران مراکز درمانی و پزشکان با این تکنیک تبلیغاتی گمراه شوند و انتخاب نا مناسبی داشته باشند و مجددا برای تهیه نرم افزار مطلوب مطب متحمل هزینه ای شوند بنابراین نکته ی مهم در انتخاب یک نرم افزار مطب توجه به کیفیت خدمات و آپشن های نرم افزار است.

شرکت نرم افزاری سیپ

گروه نرم افزاری سیپ با دودهه تجربه و سابقه نصب نرم افزار در بیش از 1000 کلینیک و پاراکلینیک در سراسر ایران بی شک یکی از بهترین ارائه دهندگان نرم افزار پزشکی(نرم افزار مدیریت مطب، نرم افزار پکس،دنتال ریپورت، نرم افزار پذیرش، نرم افزار ریپورت دهی،سیستم نمایش آنلاین تصاویر و ...) می باشد.که با 5 سال پشتیبانی تلفنی رایگان و ارائه خدمات متنوع می تواند مدیران مراکز درمانی را در داشتن بهترین نرم افزار مطب و یا بهترین نرم افزار پکس و یا داشتن سایت پزشکی یاری برساند.

سیپ
آنلاین

سیپ
سلام وقت بخیر 👋

لطفا سوال خود را بنویسید
×
      ارتباط با بخش فروش